تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف مرکز آموزش داعش در کربلا

کد خبر: ۵۲۵۶۳۹

۲۱۰  بازدید

پلیس نجف اشرف پنجشنبه شب هرگونه عملیات هلی برن نیروهای آمریکا را در حومه فرودگاه این شهر تکذیب کرد و در عین حال مقام های نظامی در کربلا اعلام کردند که یک مرکزآموزشی داعش را در غرب این استان کشف کردند و به تصرف در آوردند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس نجف اشرف پنجشنبه شب هرگونه عملیات هلی برن نیروهای آمریکا را در حومه فرودگاه این شهر تکذیب کرد و در عین حال مقام های نظامی در کربلا اعلام کردند که یک مرکزآموزشی داعش را در غرب این استان کشف کردند و به تصرف در آوردند.

پلیس نجف اشرف در بیانیه ای گزارش ها در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها مبنی بر عملیات هلی برن نظامیان آمریکا در حومه فرودگاه این شهر را تکذیب کرد و آن را اکاذیب و شایعه خواند.


در بیانیه پلیس نجف تاکید شده که نجف بطور کامل امن است و گزارش ها مبنی بر عملیات هلی برن نظامیان آمریکا صحت ندارد.


پلیس نجف همچنین از رسانه ها خواست از نشر شایعات و اکاذیب و اشاعه آن توسط برخی افراد ضعیف النفس خودداری کند.


اما در خبر دیگری از کربلا اعلام شد که نیروهای الحشدالشعبی این استان موفق شدند در روز پنجشنبه یک مرکز آموزش گروه تروریستی داعش را در غرب این استان کشف کنند و در اختیار بگیرند.


این سایت آموزشی که دارای یک انبار اسلحه و تجهیزات نظامی بود، در منطقه وادی امحوقه در مسیر الصکار در 150 کیلومتری غرب استان کربلا به سمت النخیب در استان الانبار واقع است.


نخست وزیر عراق روز پنجشنبه به دنبال حمله یک روز قبل داعش به منطقه الصکار در غرب استان نینوا ، دستور گسیل نیروهای اضافی نظامی به مناطق مرزی سوریه را صادر کرد.


گروه تروریستی داعش چند هفته ای است که همزمان با شکست های سنگین در استان نینوا و شهر موصل ، حملات ایذایی گسترده ای را در الانبار در غرب عراق و نواحی مرزی عراق با سوریه تدارک دیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف مرکز آموزش داعش در کربلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..