تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس آمریکا لایحه جایگزین اوباماکر را تصویب کرد

مجلس آمریکا لایحه جایگزین اوباماکر را تصویب کرد

بین الملل > آمریکا - ایرنا نوشت: قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا لایحه جایگزینی قوانین بهداشتی رییس جمهوری قبلی آمریکا موسوم به 'اوباماکر' را که تاکنون دو بار قبل از رسیدن به صحن مجلس با شکست روبرو شده بود با 217 رای موافق در مقابل 213 رای مخالف به تصویب رساندند.

قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه لایحه پیشنهادی جمهوریخواهان این کشور به منظور جایگزین کردن 'اوباما کر' را که در اثر مخالفت شدید دموکرات ها و گروهی از محافظه کاران آمریکایی تاکنون دو بار با شکست روبرو شد سرانجام با 217 رای موافق در مقابل 213 رای مخالف به تصویب رساندند.

به این ترتیب لایحه مذکور که به رغم مخالفت دسته جمعی قانونگذاران دموکرات آمریکا و بدلیل اکثریت داشتن جمهوریخواهان به تصویب رسیده به صحن سنای این کشور خواهد رفت که در این مرحله به گفته ناظران سیاسی قطعا با پیشنهادات اصلاحی زیادی روبرو خواهد شد.

در پی تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان آمریکا دبی واسرمن نماینده دموکرات ایالت فلوریدا در مورد زیان های ناشی از این لایحه هشدار داد و گفت: اشتباه نکنید. افراد زیادی در نتیجه چنین قانونی جان خود را از دست خواهند داد.

در همین حال 'دایان بلاک' یکی از نمایندگان جمهوریخواه ایالت تنسی تصویب این لایحه را پیروزی شایانی خواند و گفت که رای دهندگان آمریکایی ما را برای انجام کارهای ساده انتخاب نکرده اند بلکه برای انجام آنچه که درست است به این جا آورده اند.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس آمریکا لایحه جایگزین اوباماکر را تصویب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..