تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت آمریکا از تعطیلی نجات یافت

کد خبر: ۵۲۵۶۲۱

۷۱۵  بازدید

دولت آمریکا که با مخالفت دموکرات‌ها با لایحه مخارج دولتی در آستانه تعطیلی بود، با رأی سناتورها توانست مجوز پرداخت حقوق تا ماه سپتامبر را بگیرد.

خبرگزاری فارس: سنای آمریکا با رأی مثبت به لایحه بودجه تقدیمی کابینه ترامپ، دولت این کشور را از تعطیلی نجات داد.

آنطور که رویترز گزارش داده، سنا با رأی مثبت به بودجه 1.2 تریلیون دلاری دولت آمریکا، زمینه ادامه کار ارگان‌های دولتی تا ماه سپتامبر را هموار کرده است.

79 سناتور به این لایحه رأی مثبت و 18 سناتور رأی منفی داده‌اند.

اگر این لایحه تا ساعات شبانگاهی جمعه (به وقت محلی آمریکا) تصویب نمی‌شد، به غیر از ادارات خیلی مهم مانند ارتش و پست، دیگر کارمندان دولت میبایست تا زمان روشن شدن تکلیف بودجه، خانه‌نشین می‌شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت آمریکا از تعطیلی نجات یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..