تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهمت عجیب و جنجالی بازیکن سرشناس به عادل فردوسی پور

حنیف عمران‌زاده مدافع صبا مدعی شد که عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود به مدیر عامل پرسپولیس زنگ زده تا سرخ‌پوشان با تیم دوم بازی کنند.

ادعای حنیف عمران‌زاده درباره عادل فردوسی پور

مدافع صبا مدعی شد فردوسی‌پور به مدیر عامل پرسپولیس زنگ زده تا سرخ‌پوشان با تیم دوم بازی کنند.

حنیف عمران‌زاده پس از پایان بازی دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در خصوص اینکه چرا پرسپولیس بازیکنان اصلی خودش را نگذاشته است، به خبرنگاران گفت: ما شنیدیم عادل به مدیرعاملشان زنگ زده است. همین الان در رختکن در این مورد حرف بود. استقلال خوزستان دو سه بازیکنش مصدوم بود و آنها را نیاورد اما با ترکیب اصلی و با کل تیم به قم آمدند و بازیکن متولد سال ۱۳۷۸ در زمین نگذاشتند.

عمران‌زاده ادامه داد: من کاری به پرسپولیس ندارم اصلا آنها بازیکن نونهالان در زمین بگذارند اما ما باید بازی را می‌بردیم.

مدافع صبای قم خاطرنشان کرد: موقعیتی که برخورد کردم بازیکن استقلال خوزستان گفت هیچ برخوردی نداشتیم. بین دو نیمه هم به من گفت که خطایی نبود.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهمت عجیب و جنجالی بازیکن سرشناس به عادل فردوسی پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..