تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت 

زنی که از ماموران اف بی آی بود به طور مخفیانه با یکی از اعضای بی رحم داعش ارتباط عاطفی برقرار نمود و با وی ازدواج کرد. کشورهای اروپایی که دم از ناوبد کردن ترویست ها و عدم حمایت از این گروه هاي خونخوار را دارند ، به تازگی با فاش شدن ازدواج یک مامور زن اف بی اي با یک داعشی نقاب از چهره آن ها کنار زده شده هست.

یک مامور زن اف‌بی‌آی با یک عنصر شناخته شده گروه تروریستی گروه تروریستی داعش که خواننده رپ نیز می باشد ازدواج کرده هست و این ماجرا به تازگی فاش شده هست.

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت

دانیلا گرینه یکی از مترجمان اف‌بی‌آی، بواسطه شغل خود، دارای مجوزهای فوق سری از پلیس فدرال کشور آمریکا بود. به تازگی فاش شده هست وی در مورد مقصد سفر سال 2014 خود، به مقامات اف‌بی‌آی دروغ گفته، حال آنکه مقصد سفر گرینه سوریه و هدف او از اینکار ازدواج با یک داعشی بوده هست.

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت

عشق مامور زن FBI

سی‌ان‌ان در گزارش مربوط به ازدواج دانیلا گرینه با یک چهره شناخته شده گروه تروریستی داعش که فعالیت‌هاي گسترده‌اي در جذب نیرو برای این گروه تروریستی داشته، از این امر بعنوان افتضاحی برای پلیس فدرال کشور آمریکا یاد کرده هست.در گزارش سی‌ان‌ان آمده هست اخیرا اطلاعاتی از سوابق دادگاه واشنگتن به دست آمده که نشان میدهد دانیلا گرینه

مترجم اف‌بی‌آی در سال 2014 درباره مقصد سفر خود به پلیس فدرال دروغ گفته هست. وی در این سال به سوریه سفر و با یک داعشی به نام دنیس کاسپرت خواننده رپ آلمانی، ازدواج کرد.

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت

عشق مامور زن FBI به یک داعشی

کاسپرت یک داعشی معمولی نبود. او را با نام “ابو طلحه آلمانی” در سوریه می‌شناختند و در شبکه هاي مجازی به جذب نیرو برای این گروه تروریستی مشغول بود. ابو طلحه آلمانی همین حالا نیز از سوی نهادهای ضد تروریسم اروپا و ایالات امریکا تحت پیگرد قرار دارد.

این مترجم ۳۸ ساله، با گذشت چند هفته از ازدواجش با ابو طلحه آلمانی متوجه اشتباه خود شد و به ایالات امریکا بازگشت. “دانیلا گرینه” در بدو ورود به کشور آمریکا بازداشت و دادگاهی شد.

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت
 به گزارش پارس ناز با وجود این که برای این زن اشد مجازات درخواست شده بود؛ دادگاه واشنگن به علت همکاری وی، “دانیلا گرینه” را به دو سال حبس محکوم کرد و اکنون نیز این دوران سپری و آزاد شده هست.اف‌بی‌آی با انتشار بیانیه‌اي اعلام کرد اقداماتی برای کاهش آسیب پذیری اطلاعاتی پلیس فدرال ایالات امریکا در حال انجام هست؛ اما به جزییات آن اشاره نکرد.

ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت

“دانیلا گرینه” ژوئن ۲۰۱۴ در فرمی که برای ماموران اف‌‌بی‌آی برای سفرهای خارجی به آن ها داده میشود، به دروغ نوشت برای تعطیلات به مونیخ کشور آلمان میرود، اما وی به استانبول ترکیه رفت و از آنجا با هدایت فرد دیگری وارد خاک سوریه شد.“جان کربی”، وزیر سابق امور خارجه کشور آمریکا، در این باره گفت: بدون شک این امر یک شرمساری بزرگ برای اف‌بی‌آی هست.

مطمئنا “گرینه” برای ورود به سوریه نیازمند دریافت مجوز از سوی سرکرده‌هاي گروه تروریستی داعش بود و اف‌بی‌آی نتوانست از این موضوع آگاهی پیدا کند.“گرینه” اکنون مترجم اف‌بی‌آی نیست؛ اما در زمان ازدواج با یک داعشی، کارمند این سازمان بوده هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازدواج زن جذاب پلیس فدرال با یک داعشی لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..