تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دسر ریواس

در فصل بهار انواع صیفی جات متنوع وجود دارد که می توانیم از تمام آنها استفاده کنیم و دسرهای لذیذی تهیه نماییم. ریواس، یکی از سبزی‌های این فصل است که با توجه به خواص سرشار آن، خوب است​ بین برنامه غذایی‌تان جایی​ برای آن باز کنید.در این مطلب قصد داریم طرز تهیه دسر ریواس را به شما آموزش دهیم .

در این مطلب قصد داریم طرز تهیه دسر ریواس را به شما آموزش دهیم .

مواد لازم:

ریواس 4 الی 5 ساقه

شکر 2 فنجان

آب 2 لیوان

زعفران و گلاب به مقدار لازم

طرزتهیه:

ابتدا آب را در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار دهید. شکر را اضافه کنید و بگذارید​ جوش بیاید. ریواس‌ها را پوست بگیرید و به قطعه‌های دو سانتی برش بزنید. بعد از جوش آمدن شربت، مقداری زعفران به آن اضافه کنید. سپس ریواس‌های خرد شده را درون شربت بریزید.

دقت کنید​ زمان پخت ریواس‌ها طول نکشد زیرا ریواس به علت بافت ظریفی که دارد زود می‌پزد و در صورت پخت بیش از حد ممکن است از هم جدا شود.

بعد از چند جوش حرارت را کم کرده و گلاب را اضافه کنید. این دسر معمولا به صورت سرد سرو می‌شود بنابراین قبل از مصرف آن را در یخچال قرار دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دسر ریواس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..