تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباسی : قرار است تا حرم امام رضا (ع) پیاده راه برویم

عباسی : قرار است تا حرم امام رضا (ع) پیاده راه برویم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان پس از پایان بازی عنوان کرد:  بازی سنگین و پرفشاری بود، ما باید می‌بردیم، از طرفی حریفان باید می‌باختند. خوشبختانه همه این اتفاق ها رخ داد و ما در لیگ برتر ماندیم.

وی افزود: بازیکنان ما خیلی خوب جنگیدند و اتحاد مردم تیم ما را در لیگ نگه داشت. رمز ما یا اباالفضل بود، همچنین خدا را شکر می‌کنیم که با حمایت امام رضا(ع) در لیگ ماندیم. 

بازیکنان سیاه‌جامگان به خاطر نذری که داشتند قرار است پیاده به حرم امام رضا(ع) بروند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباسی : قرار است تا حرم امام رضا (ع) پیاده راه برویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..