تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه یک چیپس و پنیر مکزیکی تهیه کنیم

طرز تهیه چیپس و پنیر مکزیکی چیپس و پنیر مکزیکی چیپس و پنیر خوشمزه

همه ی ما حتی با شنیدن اسم چیپس دهانمان آب می افتد. چیپس و پنیر هم یکی از مواد غذایی مورد علاقه افراد است که هیچ کس دست رد به آن نمی زند. البته درست است که چیپس‌ و پنیر چاق‌کننده‌ است، اما گاهی خوردن آن عیبی ندارد، دارد؟! اگر شما هم اهل خوردن چیپس و پنیر هستید ما قصد داریم طرز تهیه چیپس و پنیر مکزیکی را به شما آموزش دهیم.

1. حدود 350 گرم گوجه‌فرنگی‌ تازه را خرد کنید و دانه‌هایش را جدا کنید.

2. گوجه‌فرنگی‌های خردشده را در یک کاسه بریزید و همراه با يك نصفه پیاز بنفش خردشده، يك قاشق غذاخوري گشنیز خردشده و دو حبه سیر له‌شده و خردشده مخلوط کنید. این مخلوط سس سالسای شماست. چون قرار است اين سس را با چيپس بخوريد، بهتر است به آن نمك و فلفل اضافه نكنيد.

3. روی سینی فر، یک کاغذ روغنی بیندازید. روي سيني به ميزاني كه مي‌خواهيد چيپس ذرت پخش کنید. ما در اين‌جا از دو بسته چيپس ذرت استفاده كرده‌ايم.

4. سه عدد فلفل‌ هالاپینوي تازه را ریز کنید و به همراه پنیر پيتزاي رنده‌شده روی چیپس‌ها بریزید.

5. فر را روی حرارت متوسط بگذارید و سینی را داخل فر قرار دهید. وقتی پنیر پيتزا خوب آب شد، آن را با احتیاط بیرون بیاورید. البته از مايکروويو هم می‌توانید استفاده کنید.

6. چیپس‌و‌پنیر را در بشقاب بکشید و سس سالسا را در کنارش یا در یک کاسه‌ی کوچک بریزید. طعم این چیپس‌وپنیر با سس سالسا، واقعاً تند و جادویی است!

نوش جان!

فوت آخر!

كمي سس گوآكاموله (آواكادو) و خامه، اين چيپس‌و‌پنير را مكزيكي‌تر مي‌كند! دستورپخت گوآكاموله را مي‌توانيد از اينترنت پيدا كنيد.

منبع: خبر فارسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه یک چیپس و پنیر مکزیکی تهیه کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..