تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رستاخیز چوب» با آثار مهران امیراینانلو

فرهنگ > تجسمی - تازه‌ترین آثار معرق مهران امیراینانلو، در مرکز هنرپژوهی نقش‌جهان، به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه «رستاخیز چوب» با 20 اثر از معرق‌های مهران امیراینانلو در نگارخانه جهانِ مركز هنرپژوهی نقش‌جهان برگزار می‌شود.

مهران امیراینانلو (1346)، هنرمندی است كه سبک تفکیک رنگ را در جامعه مخترعین و مبتکرین در سال 1372 به نام خود ثبت كرده است. او بدعتی نو در هنرمعرق ایجاد كرد و آن را از صورت تكراری به سمت خلق شیوه‌های جدیدتر سوق داد.

نمایشگاه «رستاخیز چوب» روز یكشنبه 16 اردیبهشت‌ماه 96 ساعت 16 در نگارخانه جهان مجموعه هنرپژوهی نقش جهان افتتاح می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از 17تا 26 اردیبهشت‌، همه روزه از ساعت 10 تا 19 ( به‌غیر از پنجشنبه و جمعه) در مركز هنرپژوهی نقش جهان وابسته به فرهنگستان هنر حضور پیدا كنند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رستاخیز چوب» با آثار مهران امیراینانلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..