تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قربانی: باقری حساس‌ترین گل فصل‌مان را زد

کد خبر: ۵۲۵۵۱۸

۲۰۱  بازدید

مهاجم استقلال اعتقاد دارد فرشید باقری حساس‌ترین گل فصل استقلال را زده است.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم استقلال اعتقاد دارد فرشید باقری حساس‌ترین گل فصل استقلال را زده است.

علی قربانی پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر با اینکه عقب بودیم توانستیم بازی را ببریم. خدا را شکر هواداران خوشحال به خانه رفتند و نایب قهرمان شدیم. استرس دومی را داشتیم اما خدا را شکر بعد از دریافت گل به بازی برگشتیم و پیروزی شدیم.

مهاجم استقلال در مورد نیمکت‌نشینی‌اش در چند بازی گذشته گفت: نظر منصوریان است که روزی نیمکت بنشینم. به نظرم هر موقع به زمین آمدم برای تیمم مفید بودم، دیگر بازی کردن یا نیمکت نشینی‌ام بستگی به نظر منصوریان دارد.

قربانی در مورد نایب قهرمانی استقلال در لیگ برتر عنوان کرد: وقتی به رختکن آمدیم فهمیدیم تراکتورسازی گل زده است، بیشتر از همه برای گلزنی باقری خوشحال شدم، به نظرم او حساس‌ترین گل فصل ما را زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قربانی: باقری حساس‌ترین گل فصل‌مان را زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..