تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتخاری: مشکلات ریشه ای با اسپانسر داریم

کد خبر: ۵۲۵۵۱۷

۲۰۵  بازدید

مدیرعامل باشگاه استقلال علت مصاحبه نکردن بازیکنان با رسانه ها را مشکلات این باشگاه با اسپانسر عنوان کرد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال علت مصاحبه نکردن بازیکنان با رسانه ها را مشکلات این باشگاه با اسپانسر عنوان کرد.

سیدرضا افتخاری پس از پایان دیدار استقلال و سپاهان که با پیروزی دو بر یک آبی پوشان همراه بود در خصوص مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال با رسانه ها گفت: به شما اصحاب رسانه حق می دهم که از این موضوع گله مند باشید اما در چند وقت گذشته ما مشکلات شدیدی با اسپانسر پیدا کرده بودیم و اگر هر بازیکنی با رسانه ها صحبت می کرد ۵ درصد قراردادش را باید بابت جریمه پرداخت می کرد که این موضوع به بازیکنانمان اجازه مصاحبه نمی داد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازیکنان پرسپولیس با تراکتورسازی می توانند مصاحبه کنند اما فقط بازیکنان استقلال ممنوع المصاحبه هستند، گفت: ما به تیم های دیگر کاری ندارم اما مشکلات ریشه ای بین ما و اسپانسر بوجود آمده که باعث شد اجازه ندهیم بازیکنان با رسانه ها مصاحبه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به زودی با اسپانسر جلسه ای را برگزار خواهیم کرد تا هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتخاری: مشکلات ریشه ای با اسپانسر داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..