تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگ برنده استقلال و اولین شکست پرسپولیس در نقل و انتقالات

با توجه به محرومیت قبلی که از سوی فیفا برای استقلال در نظر گرفته شد، تسویه حساب با شاکیان به اولویت اصلی باشگاه تبدیل شد و استقلالى ها در این مدت پول طلب‌کاران خارجی را پرداخت كردند و تنها یک قسط ۱۰۰ هزار دلاری از شکایت ساموئل باقی مانده که تامین اعتبار آن در حال انجام شدن است و تا یک ماه دیگر این پول به حساب ساموئل پرداخت شود.

به اين ترتيب به نظر مى رسد هیچ محدودیتی برای استقلال در جذب بازیکن خارجی در نقل و انقالات تابستانی وجود ندارد و مصوبه فدراسیون شامل استقلال نخواهد شد.

گفتنی است این مساله می تواند برگ برنده آبی ها برای جذب بازیکنانی از قبیل منشا که گفته می شود با پرسپولیس هم به توافق رسیده است، باشد.

استقلالى ها با وجود پرداخت مطالبات گذشته و البته در صورت صلاحديد فدراسيون فوتبال مى توانند بازيكن ميلياردى مد نظر خود را جذب كنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگ برنده استقلال و اولین شکست پرسپولیس در نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..