تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Microsoft Office Lens؛ اسکن مدارک با برنامه رسمی مایکروسافت

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.Microsoft Office Lens

ویژگی های نرم افزار Microsoft Office Lens :
تشخیص گوشه سند و اصلاحات، افزایش ها و پاکسازی خودکار تصویر از دیگر ویژگی های برنامه Microsoft Office Lens می باشد. متن چاپ شده با شناسایی کاراکتر بصری (OCR) شناسایی می شوند به طوری که شما می توانید با کلمه کلیدی برای تصویر در OneNote یا OneDrive جستجو کنید. تبدیل تصاویر از اسناد کاغذی و یادداشت های وایت برد در اسناد Word، ارائه های PowerPoint، و فایل های PDF برای ویرایش و قالب بندی مجدد آسان. کارت های تجاری گرفته شده و مخاطبین ایجاد شده را می توانید در گوشی خود اضافه کنید. تصاویر را وارد OneNote یا OneDrive (به عنوان DOCX، PPTX، JPG و یا فرمت PDF) کنید و به شما گزینه هایی برای ذخیره، خروجی گرفتن و اشتراک تصویر را می دهد.

تصاویری از  محیط برنامه

 

 Microsoft Office LensMicrosoft Office LensMicrosoft Office Lens

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Microsoft Office Lens؛
قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 48مگابايت

نسخه: 16.0.8017

نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید      

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Microsoft Office Lens؛ اسکن مدارک با برنامه رسمی مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..