تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هفتمین بازی بدون کلین شیت:سال نحس

ورزش > لیگ برتر - آی اسپورت نوشت:دعوا و حاشیه‌های وقت‌های تلف شده دربی پایتخت،تاوان سنگینی برای رحمتی داشت.

او از آن زمان تا امروز، در هیچ بازی نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. استقلال در اولین بازی سال با فولاد، با دروازه‌بانی حسین حسینی کلین شیت کرد و پس از بازگشت رحمتی در همه مسابقات گل خورده است.

در لیگ برتر گسترش فولاد، صبا، تراکتورسازی، پدیده و سپاهان دروازه رحمتی را باز کرده‌اند و در لیگ قهرمانان آسیا لوکوموتیو تاشکند و الاهلی امارات به او گل زده‌اند. 7 بازی بدون کلین شیت برای رحمتی، بدترین شروع ممکن در سال جدید است. به خصوص که فقط 90 مقابل التعاون تا پایان فصل باقی مانده و رحمتی دوست ندارد کارنامه سال جدید، آینده او در تیم محبوبش را تهدید کند.

استقلال در این فصل لیگ برتر فقط بازی رفت با پرسپولیس و بازی برگشت مقابل تراکتورسازی نتوانسته گل بزند و اگر رحمتی کلین شیت‌های بیشتری ثبت می‌کرد، شاید پرسپولیس و برانکو به این زودی جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار نمی‌کردند.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هفتمین بازی بدون کلین شیت:سال نحس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..