تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان:افتخاری قول داده،استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم/خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم

منصوریان:افتخاری قول داده،استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم/خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم

ورزش > لیگ برتر - تسنیم نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:خدا را واقعا شکر می‌کنیم چون از مسیر سخت اول فصل و چالش‌وار عبور کردیم.

علیرضا منصوریان پس از آخرین پیروزی استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را واقعا شکر می‌کنیم چون از مسیر سخت اول فصل و چالش‌وار عبور کردیم و جز شکر خدا حرفی برای گفتن نداریم. جز تشکر از اعتماد این هواداران چیزی ندارم که بگویم که به مجموعه فنی و بازیکنان جوان ما داشت و از تمام مسیر‌های پرچالش هوادار ما را عبور داد.

وی اضافه کرد: در روزهای سخت هواداران ما هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند و امروز جواب اعتمادشان را دریافت کردند. اینها لایق بهترین‌ها در آسیا هستند. ما 11 نفر در کادرفنی و 11 بازیکن تغییرات داشتیم هر چند به اندازه لیاقت هواداران نه اما پاسخ بدی ندادیم.

منصوریان تصریح کرد: سه‌شنبه بازی بسیار سختی با التعاون عربستان داریم و حریف ما تیم سختکوشی است. از بین هر دو بازی گروه ما یک تیم صعود می‌کند و باید زیرک باشیم. باید صددرصد حرفه‌ای و منطقی باشیم و ابتدا جواز صعود را دریافت و بعد به صدر جدول نگاه کنیم. امیدوارم ذوب‌آهن هموطن اصفهانی ما صعود کند تا سهمیه 3+1 حفظ شود. ما نیز ابتدا به صعود و سپس صدر فکر می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اهداف این تیم در فصل آینده گفت: اگر از گروه‌مان در آسیا صعود و پلی‌آف اول بعد از صعود  را رد کنیم معتقد هستم سال 96 سال خوبی برای استقلال خواهد بود. به استخوان بندی تیم دست نمی‌زنیم و از افتخاری قول گرفتم با حفط استخوان بندی و جذب چند بازیکن سال آینده یک گام بلند‌تر برداریم و استقلال را به جایگاه واقعی برسانیم. امیدوارم سال آینده هواداران را به جایگاه واقعی برسانیم و برای این مهم فقط باید تلاش و تلاش و تلاش کنیم.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان:افتخاری قول داده،استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم/خدا را شکر شرمنده این هواداران نشدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..