تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آمد بهار جان‌ها» در باغ موزه هنر ایرانی

فرهنگ > تجسمی - نمایشگاه نقاشیخط نفیسه مردان‌پور با عنوان «آمد بهار جان‌ها» در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اشعار مولانا جلال‌الدین بلخی و حافظ شیرازی با آثار نقاشیخط نفیسه مردان‌پور، زینت‌بخش باغ موزه هنر ایرانی می‌شوند.

نقاشیخط شیوه‌ای است در نقاشی مدرن و خوشنویسی معاصر ایرانی که به تدریج توسط برخی از خوشنویسان و نقاشان ایرانی شکل گرفت و تاکنون به حیات خود در عرصه هنر معاصر ادامه داده است.

اشعار مولانا جلال الدین بلخی و حافظ شیرازی محتوای آثار نفیسه مردان‌پور در این نمایشگاه است. این هنرمند در اولین نمایشگاه خود که روز جمعه 15 اردیبهشت ماه 96 ساعت 16 گشایش می‌یابد، سعی کرده تلفیقی از هنر اصیل ایرانی در زمینه خطاطی و نقاشی و اشعار کهن را به وجود بیاورد که ماحصل آن تابلوهایی با نقوش و تنوع رنگ‌های بسیار و همچنین با مضامین زیباست.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 22 همه روزه تا 25 اردیبهشت به باغ موزه هنر ایرانی واقع در میدان تجریش، خیابان دربندی (مقصود بیک)، سه راه دکتر حسابی، شماره 30، مراجعه کنند.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آمد بهار جان‌ها» در باغ موزه هنر ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..