تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 2 - پدیده 0

به گزارش افکارنیوز،

لیگ شانزدهم هم به ایستگاه و روز پایانی خود رسید؛ 29 هفته از رقابت ها پشت سر گذاشته شد و امروز با انجام 8 دیدار در شهرهای مختلف پرونده مسابقات بسته می شود. در یکی از این دیدارها تیم ذوب آهن در اصفهان میزبان پدیده مشهد است. شاگردان رضا مهاجری پس از کسب 5 پیروزی پیاپی و تثبیت حضور خود در لیگ هفدهم، انگیزه خود را از دست دهند و دیدارهای اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته اند. در مقابل تیم ذوب آهن از سه دیدار گذشته خود 2 پیروزی و یک تساوی را کسب کرده و به دنبال این است که با توقف احتمالی سپاهان در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال، جای این تیم را در رتبه چهارم بگیرد و با شکست نفت تهران در فینال جام حذفی، چهارمین سهمیه لیگ ایران در آسیا باشد.


ذوب آهن اصفهان – پدیده خراسان ساعت 18؛  ورزشگاه فولادشهر 
رضا کرمانشاهی – مهدی الوندی – رضا قیم – حسین زیاری – ناظر: علی خسروی.


ترکیب ذوب آهن:


رشیدمظاهری، مهران درخشان مهر، وحید محمدزاده،محمد نژاد مهدی، مهدی رجب زاده، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و جری بنگستون.
سرمربی: مجتبی حسینی


ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، عبدالله حسینی، رضا ناصحی، یونس شاکری، محمد علیمردانی، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان (40 محسن یوسفی)، حسین زامهران، مرتضی منصوری و اکبر ایمانی

سرمربی: رضا مهاجری

کارت زرد 


محمد علیمردانی (32)  زامهران (37)

شرح نیمه اول 


شاگردان مجتبی حسینی در نیمه اول دیدار دو تیم به دلیل انگیزه زیادی که برای کسب پیروزی داشتند بازی را خیلی بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل برتری دست یافتند. در ادامه هم این روند ادامه داشت و بارها بازیکنان ذوب اهن از چپ و راست روی دروازه جلالی راد خطرساز شدند که گاهی واکنش های این گلر و گاهی هم بی دقتی بازیکنان ذوب آهن مانع از به ثمر رسیدن گل دوم بازی شد. شاگردان رضا مهاجری در نیمه اول چیزی برای ارائه نداشتند و به نظر می رسد مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات روی عملکرد تیم تاثیرگذار بوده است. دیدار دو تیم در نیمه اول با برتری کامل سبزپوشان در خانه پایان یافت.

شرح گل:

1-0 (ذوب آهن): در دقیقه 10 بازی جری بنگستون با گذر از دروازه بان تیم پدیده با خطای این بازیکن مواجه شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد. در ادامه مهدی رجب زاده پشت توپ قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.

دقایق حساس:

دقیقه 11: شوت محمدرضا حسینی پس از برخورد به مدافع پدیده راهی کرنر شد.

دقیقه 19: ارسال زیبای محمدرضا حسینی در موقعیتی مناسب و در تیر دوم به بنگستون رسید ولی ضربه این بازیکن دقیق نبود و با فاصله به بیرون رفت.

دقیقه 22: ضربه احسان پهلوان از داخل محوطه جریمه با واکنش سعید جلالی راد به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 31: ضربه محمدرضا حسینی از راه دور با واکنش گلر پدیده به بازی برگشت داده شد.

دقیقه 34: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی پور به آرامی در دستان جلالی راد آرام گرفت. البته گلر تیم پدیده در برخی صحنه ها و در دفع یک ضرب توپ با مشکل روبرو شده است.

دقیقه 36: ضد حمله خطرناک تیم ذوب آهن با پاس خوب بنگستون در دهانه دروازه به تبریزی می توانست به گل دوم بازی بدل شود ولی مرتضی تبریزی کمی دیر به توپ رسید تا این موقعیت حساس از دست برود.

دقیقه 44: نفوذ بنگستون از سمت راست خط دفاعی پدیده و ضربه این بازیکن با واکنسش جلالی راد به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 51: باز هم بازیکنان ذوب آهن روی یک ضد حمله سریع می توانستند به گل دوم برسند و لی مدافع پدیده در آخرین لحظه از ورود توپ بنگستون به دروازه خالی جلوگیری کرد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 56: تک حمله خطرناک تیم پدیده تا این لحظه توسط رشید مظاهری دفع شد.

حاشیه:

* مهدی رجب زاده برای دومین هفته پیاپی در پست دفاع راست برای ذوب آهن به میدان فرستاده شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 2 - پدیده 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..