تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای ویژه نمایش «سارا و ماه»

اجرای ویژه نمایش «سارا و ماه»

فرهنگ > تئاتر - نمایش «سارا و ماه» برگرفته از متن «ماه پیشونی» نوشته میترا بیات و طراحی و کارگردانی سیدمحمد طاهری‌راد، روز یکشنبه 17 اردیبهشت ساعت 18 در پردیس تئاتر تهران، سالن استاد مشایخی ویژه عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه می‌رود.

سیمین خرم، ژاکلین آواره، تکتم رسول‌زاده، زهره بختیاری، الهه موچانی، عباس بابایی، فرشاد فرهودی، محمدعلی پویا، نگین طاهری‌راد، حنانه شاهرخی و پریسا مرادیان در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به آهنگساز: امید اسکندر، نوازنده ضرب: امیرحسین غفور، امور فنی صدا و تصویر: سپهر جهانگیری، نور و جلوه‌ها: سولماز جهانگیری، هماهنگی تولید و امور عمومی: لیلا شریفی و ماندانا جمشیدی، روابط عمومی و امور تبلیغات: محمد(مانی) حق‌جو، طرح و دوخت لباس: سیمین و شهناز خرم، طراح صحنه: اکبر شامی، ساخت: اکبر شامی و امین محبی، طراح گریم و ماسک: سیمین خرم، طراحی آفیش و بروشور: نفیسه براتی، جلوه‌های تصویری: محمد طاهری راد و عکس: مجید خمسه و نویان قطبی اشاره کرد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای ویژه نمایش «سارا و ماه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..