تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری سپاهان در نیمه نخست مصاف با استقلال

به گزارش خبرنگار ایرنا، دو تیم فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان از ساعت 18 امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی و با قضاوت «محمد حسین زاهدی فرد» به مصاف هم رفتند که زرد پوشان اصفهانی با گل دقیقه 39 «مهرداد محمدی» به برتری یک بر صفر در نیمه نخست دست یافتند.
دیدار زرد پوشان اصفهانی با آبی پوشان تهران از اهمیت ویژه ای برای سپاهان برخوردار است. زیرا با کسب پیروزی مقابل آبی های پایتخت می توانند به رتبه چهارم جدول لیگ برتر برسند تا در صورت قهرمانی تراکتورسازی تبریز در جام حذفی فوتبال، امیدوار به کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا شوند.
از طرفی تیم فوتبال استقلال تهران که هم اکنون با 54 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد برای تثبت جایگاه خود و رسیدن به نایب قهرمانی با انگیزه پیروزی پا به میدان گذاشته است.
توپ در 10 دقیقه ابتدایی بازی بیشتر در وسط زمین در گردش بود و بازی محتاط گونه بازیکنان هر دو تیم سبب ایجاد برخوردها و خطاهای متعدد در دقایق ابتدایی بازی شد.
در دقیقه 12 هجوم پا به توپ «کاوه رضایی» مهاجم استقلال در محوطه 18 قدم را مدافعان سپاهان دفع کردند و در برگشت شوت «جابر انصاری» نیز به دیواره دفاعی زرد پوشان برخورد کرد.
«خسرو حیدری» هابک استقلال در دقیقه 14 توپ بسیار دقیقی را روی دروازه زرد پوشان اصفهانی فرستاد که « اولیویرا» گلر سپاهان با خروج به موقع خود ارتباط را قطع کرد.
حساسیت بازی برای هر دو تیم سبب شده بود بازیکنان تمرکز و احتیاط را چاشنی کار خود کنند تا مصاف دو تیم زرد و آبی تا دقیقه 30 از طراوت و شادابی بی بهره باشد.
«رسول نوید کیا» در دقیقه 33 با هجوم خود به محوطه 18 قدم استقلال نخستین خطر جدی را بر روی دروازه « مهدی رحمتی» با شوت سر ضرب خود خلق کرد که گلر آبی پوشان با دست راست خود به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.
بازیکنان استقلال در جواب حمله زرد پوشان اصفهانی حمله ترکیبی را آغازکردند و پاس دقیق« میلاد زکی پور» بازیکن استقلال به دهانه دروازه سپاهان از روی پای «جابر انصاری» گذشت تا مهمترین فرصت جدی آبی پوشان پایتخت در دقیقه 36 از دست برود.
در ادامه و در دقیقه 39 حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان پشت محوطه 18 قدم استقلال با غفلت مدافعان آبی پوش همراه بود تا شوت «مهرداد محمدی» پس از برخورد به دفاع آبی پوشان و تغییر جهت به تک گل نیمه نخست این دیدار تبدیل شود و دو تیم با همین نتیجه به رختکتن رفتند.
«علیرضا منصوریان» برای این دیدار از مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امیدنورافکن، امیدابراهیمی، فرشیداسماعیلی، جابر انصاری، بهنام برزای و کاوه رضایی در ترکیب نیمه نخست تیم خود بهره جست.
همچنین با نظر«زلاتکو کرانچار» سرمربی سپاهان لی اولیویرا، شجاع خلیل زاده، موسی کولیبالی، احسان حاج صفی، عارف غلامی، میلاد سرلک، سرور چپاروف، حسین پاپی، مهرداد محمدی، رسول نوید کیا و رضا میرزایی برای زرد پوشان در نیمه نخست به میدان رفتند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029**1379
خبرنگار: محمد مهدی موذن** انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری سپاهان در نیمه نخست مصاف با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..