تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسانژ، کلینتون را «قصاب لیبی» خطاب کرد

کد خبر: ۵۲۵۴۴۳

۴۹۶  بازدید

جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی لیکس در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون که ویکی‌لیکس را "ویکی‌لیکس روسی" نامیده بود، این نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات را "قصاب لیبی" خطاب کرد.

خبرگزاری ایسنا: جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در واکنش به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون که ویکی‌لیکس را "ویکی‌لیکس روسی" نامیده بود، این نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات را "قصاب لیبی" خطاب کرد.

به نقل از پایگاه اینترنتی راشاتودی، هیلاری کلینتون روز سه شنبه ادعا کرد که شکستش در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا در مقابل دونالد ترامپ به خاطر اظهارات جیمز کومی، رئیس اف بی آی و کارهای ویکی‌لیکس بوده است.

کلینتون مدعی شد که مسئولیت شخصی شکستش را می‌پذیزد اما وی در مسیر پیروزی قرار داشته تا اینکه در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۶ نامه جیمز کومی منتشر و "ویکی‌لیکس روسی" شک و تردیدهایی را در ذهن مردمی که قصد داشتند به وی رای دهند به وجود آورد و آنها را ترساند.

جولیان آسانژ در توئیتر پاسخ تندی به این ادعای کلینتون داده و آن را دروغ خواند. او کلینتون را "قصاب لیبی" نامید.

در همین حال یکی از وکلای آسانژ در دادخواستی به یک دادگاه در سوئد خواستار لغو دستور بازداشت موکلش شد.

وی ادعا کرد: به خاطر اسناد و مدارک جدیدی که نشان می‌دهد آمریکا قصد دارد آسانژ را بازداشت کند این دادگاه سوئدی باید حکم لغو بازداشت موکلم را صادر کند.

آسانژ از سال ۲۰۱۲ برای اجتناب از استرداد به سوئد و پس از آن منتقل شدن به آمریکا برای تحت پیگرد قرار گرفتن به خاطر انتشار هزاران سند محرمانه نظامی و دیپلماتیک، در سفارت اکوادور در لندن به سر می‌برد.

پر ساموئل‌سون، وکیل آسانژ گفت: این دستور به تحقیقات دادستانی سوئد درخصوص اتهامات تجاوز علیه آسانژ لطمه‌ای وارد نمی‌کند.

دادستانی سوئد می‌تواند در حالی که آسانژ در اکوادور است به تحقیقات خود ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسانژ، کلینتون را «قصاب لیبی» خطاب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..