تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوونتوس فینال لیگ قهرمانان را به رئال می‌بازد

کد خبر: ۵۲۵۴۳۶

۹۱۱  بازدید

مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که کهکشانی‌ها و بانوی پیر به فینال این دوره لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهند کرد و نماینده مادرید آن بازی را خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین تیم فوتبال رئال مادرید معتقد است که کهکشانی‌ها و بانوی پیر به فینال این دوره لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهند کرد و نماینده مادرید آن بازی را خواهد برد.

پدراگ میاتوویچ، مهاجم مونته‌نگرویی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید یوونتوس را یک مدعی جدی در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دانست، اما پیش‌بینی کرد که این تیم در فینال به سفیدپوشان مادرید خواهد باخت.

هم یوونتوس و هم رئال مادرید بازی‌های دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به ترتیب برابر موناکو (خارج از خانه) و اتلتیکومادرید (در خانه) برده‌اند و به این ترتیب انتظار می‌رود که آنها فینالیست‌های این دوره باشند، اتفاقی که فصل 98-1997 نیز رخ داد و میاتوویچ تنها گل بازی را زد و مسبب قهرمانی رئالی‌ها شد.

میاتوویچ در این خصوص به رادیو کادناسر اسپانیا گفت: یوونتوس مدعی جدی است. این تیم بسیار خوب دفاع می‌کند و در خط حمله‌اش هم بازیکنان باکیفیت فراوانی دارد. هم این تیم، هم رئال مادرید روی فرم پا به فینال خواهند گذاشت، اما یوونتوس در آن بازی بازنده خواهد بود، ضمن اینکه رئال مادرید هر بار که به فینال رسیده، قهرمان شده است.

یوونتوس از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا در سال 1996، چهار بار در فینال این رقابت‌ها حضور پیدا کرده (1997، 1998، 2003 و 2015) و در تمامی آنها مغلوب حریفانش شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوونتوس فینال لیگ قهرمانان را به رئال می‌بازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..