تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت و درمان ایجاد جوش صورت در مسافرت

 شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که در مسافرت، شاهد بیرون ریختن جوش های صورت هستید. حتما از خود پرسیده اید که چه عواملی باعث می شود که این در مسافرت، صورتمان جوش می زند؟ آیا آلودگی محیط میتواند در این عارضه نقش داشته باشد؟ با دکتر سلام همراه باشید.

جوش صورت در مسافرت

«رطوبت پایین هواپیما پوست را خشک می کند ، در عملکرد حفاظتی پوست ایجاد اختلال کرده و سبب تحریک آن می شود. غده های چربی در پاسخ به کمبود چربی پوست و خشکی در طول پرواز، شروع به فعالیت بیش از حد می کنند.
در برخی افراد، این یعنی خارش پوست ، در برخی می تواند باعث شرایطی مانند آکنه، روزاسه یا اگزما شود. »

«از داخل و خارج به پوست آبرسانی کنید. به دنبال محصولات حجم دهنده پوست حاوی اسید هیالورونیک باشید. این محصول یک آب رسانی قوی است که رطوبت را به لایه خارجی پوست می رساند و از خشک شدن آن جلوگیری می کند و به عملکرد حفاطتی آن کمک می کند.

قبل از سوار شدن به هواپیما از آن استفاده کنید تا پوست را در طول پرواز در وضعیت مناسبی نگه دارید. «می توانید ژل آب رسان (Neutrogena Hydro Boost Water Gel SPF 15) را امتحان کنید. زایشنر خاطر نشان می کند اگر در صندلی کنار پنجره نشسته اید، SPF هم از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

آرایش چطور؟

«به جای کرم پودر همیشگی، یک مرطوب کننده رنگدار استفاده کنید که پوست را مرطوب نگه داشته ضمن اینکه قابلیت پوشانندگی نیز دارد. »

اگر با آنچه در دسترس دارید نتوانستید از جوش زدن پیشگیری کنید، چطور با آنها مبارزه کنید؟

«محصولات موجود در داروخانه برای درمان جوش ها فوق العاده هستند.
اسید سالیسیلیک کمک می کند سلول های مرده و چربی اضافی را بردارید،
در حالی که بنزئیل پروکسید، باکتری آکنه زا را از بین می برد. یک جوش بزرگ دارید؟
کرم هیدروکورتیزون ۱% بدون نسخه را برای آرام کردن التهاب امتحان کنید.

اگر چیز دیگری ندارید، اندکی خمیر دندان روی جوشتان بزنید. تریکلوزان موجود در
خمیر دندان می تواند باکتری آکنه زا را از بین ببرد و جوش را پاک کند».
برای سالیسیلیک اسید این محصول را امتحان کنید: Clean & Clear Advantage Acne Spot Treatment و برای بنزوئیلپروکسید: La Roche-PosayEffaclar Duo

آکا ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت و درمان ایجاد جوش صورت در مسافرت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..