تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد مفقودشده جوان 22 ساله در فومن

ساعت 24- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن جسد مفقودشده جوان 22 ساله به دلیل سقوط خودرو در رودخانه ای در محور فومن به ماسوله در غرب استان خبر داد.

مهدی ولی پور عصر چهارشنبه افزود: جسد این جوان 22 ساله ظهر روز (چهارشنبه) بعد از دو روز جستجوی تیم غواصی و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان گیلان در رودخانه پیدا شده است.

وی اظهار کرد: در یازدهم اردیبهشت ماه جاری ، سقوط یک خودروی پژو به رودخانه ای در محور فومن به ماسوله روستای لارکشمه، از نیروی انتظامی فومن بمنظور دریافت کمک امدادی به هلال احمر استان گیلان اطلاع داده شد که امدادگران این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته ولی پور، امدادگران در همان روز حادثه یک دختر 22 ساله را در محل به اورژانس 115 تحویل دادند.
بر اساس اعلام سرهنگ محسن جعفرزاده فرمانده انتظامی فومن، سرنشین خودرو پژو که دختری 22 ساله بود، مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد اما جسد راننده که پسری 22 ساله بوده، در داخل رودخانه کشف شده است.
فرمانده انتظامی فومن با اشاره به انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی گفت که علت وقوع این حادثه توسط پلیس در حال بررسی است.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد مفقودشده جوان 22 ساله در فومن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..