تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسم و راهکارهای مقابله با حملات آن+ اینفوگرافی

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسم یک بیماری التهابی در قسمت مجاری تنفسی است و علائم آن تنگی مجاری هوایی، سرفه‌های شدید و خشک، تنگی نفس و خس خس سینه است که در دوران کودکی علامت مهم آن سرفه‌های شدید و مقاوم به درمان است، اما در بزرگسالان علائم آسم واضح‌تر نمایان می شود و فرد در تماس با عوامل محرک مثل دود، گرد و غبار، سرما، فعالیت بدنی و علائم آسم را مشاهده می‌کند.

آسم یک بیماری جدی و مزمن ریه است که غالبا با التهاب مجاری هوایی همراه است و می تواند سبب مشکلات تنفسی شود.

مزمن به این معنا است که بیماری همیشه وجود دارد حتی زمانی که بیمار احساس ناخوشی ندارد در صورت تحریک مجاری هوایی در فرد مبتلا به آسم علائم خس خس سرفه تنگی نفس و فشردگی قفسه سینه ظاهر می‌شود و تنفس طبیعی و راحت برای بیمار دشوار می‌گردد.

عوامل مختلفی باعث مشاهده حملات آسم در افراد می‌شود که می‌توان به موی حیوانات، گرد و خاک، آلودگی هوا، مواد شیمیایی موجود در هوا یا غذا، گرده افشانی گیاهان، عفونت تنفسی مانند سرماخوردگی و استرس اشاره کرد.

آسم و راهکارهای مقابله با حملات آن+ اینفوگرافی

بهتر است اگر فردی مبتلا به این علائم به صورت بدخیم است سریعا به پزشک متخصص مراجعه کند، اما در صورت لزوم هم می‌تواند از اسپری‌های مخصوص برای جلوگیری از این حملات هم استفاده کنند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسم و راهکارهای مقابله با حملات آن+ اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..