تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین خط دفاعی تاریخ به نام سرخپوشان می‌شود؟

کد خبر: ۵۲۵۳۹۳

۱۴  بازدید

پرسپولیس در صورتی که در این بازی موفق شود دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت کند، رکورد بهترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد.

ورزش سه: پرسپولیس در صورتی که در این بازی موفق شود دروازه خود را بسته نگه دارد و کلین شیت کند، رکورد بهترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر را از آن خود خواهد کرد. 

 تا این لحظه، استقلال خوزستان قهرمان فصل پیش لیگ برتر رکورددار بهترین خط دفاعی و کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر ایران است؛ استقلال خوزستان فصل گذشته با ۱۴ گل خورده موفق به ثبت این رکورد و آمار فوق العاده شد.

پرسپولیس هم که در فصل جاری عملکرد خیره کننده در خط دفاعی داشت، تا در ۲۹ بازی گذشته تنها ۱۳ گل از حریفان دریافت کرده و در صورتی که در برابر سیاه جامگان دروازه تیم قهرمان باز نشود، سرخپوشان رکورد آبی پوشان خوزستانی را بهبود بخشیده و آن را به نام خود تثبیت می کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین خط دفاعی تاریخ به نام سرخپوشان می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..