تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملانیا ترامپ از همسرش ناراضی است؟

کد خبر: ۵۲۵۳۷۷

۱۲۶۰  بازدید

خبرگزاری ایلنا: توییتر شخصی «ملانیا ترامپ» بانوی اول آمریکا برای دقایقی توییتی را لایک کرد که در آن پیشنهاد شده بود «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا دیواری میان خود و همسرش ایجاد کرده است.

این توییت که توسط «اندی اوستروی» وبلاگ‌نویس چپ نوشته شده بود با عکسی همراه بود که چهره خونسرد و عاری از احساسات ملانیا ترامپ را در حین مراسم سوگند شوهرش در مراسم ماه ژانویه نشان می‌داد.

ملانیا ترامپ از همسرش ناراضی است؟

پس از انتشار گسترده این عکس در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، شماری از کاربران هشتگی را تحت عنوان ملانیا را آزاد کنید راه انداختند. این کاربران می‌گفتند که ملانیا نقشی را به عهده گرفته که خواهان آن نیست، آن هم در کنار شوهری که احتمالا چندان علاقه‌ای به او ندارد.

خانم ترامپ وارد این جنجال‌ها نشده و از شوهرش حمایت کرده است.

ملانیا ترامپ از همسرش ناراضی است؟

به دنبال لایک گرفتن توییت مورد اشاره، اوستروی نوشت که به نظر این لایک از توییتر واقعی بانوی اول آمریکا نیست اما مساله این بود که این حساب کاربری رسمی و شخصی ملانیا ترامپ است. البته خانم ترامپ از توییتر خود از ۸ نوامبر سال پیش تا کنون استفاده نکرده و آخرین بار از رای‌دهندگان آمریکایی خواسته بود تا از شوهرش در جریان تبلیغات انتخاباتی حمایت کنند.

خانم ترامپ هم اکنون از حساب کاربری دیگری که متعلق به بانوی اول آمریکا است استفاده می‌کند

به گزارش بی‌بی‌سی، این دومین توییتی بود که با حساب شخصی خانم ترامپ لایک شده بود. اولین لایک را توییت خود خانم ترامپ گرفته بود که به نظر برخی نشان می‌داد خانم ترامپ چندان با ساز و کار توییتر آشنایی ندارد.

البته می‌شود سایر احتمال‌ها را هم مدنظر قرار داد. شاید حساب توییتر شخصی خانم ترامپ هک شده و یا فرد دیگری وارد حساب او شده و این توییت را لایک کرده است.

اما این لایک فعلا یک معما باقی خواهد ماند. تلاش رسانه‌های آمریکایی برای دریافت واکنش از کاخ سفید تاکنون نتیجه‌ای به همراه نداشته است.

اما در هر صورت افرادی که از نزدیک و به دقت ازدواج خانم و آقای ترامپ را زیرنظر دارند، بی‌شک این مساله را به عنوان شاهد و مدرکی دال بر این که رابطه میان این دو آنقدرها هم خوب نیست به کار خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملانیا ترامپ از همسرش ناراضی است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..