تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار محمود عباس با وزیرخارجه آمریکا

کد خبر: ۵۲۵۳۵۳

۵۵  بازدید

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفرش به آمریکا با وزیر خارجه این کشور دیدار و در خصوص تحولات اوضاع فلسطین گفتگو کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان سفرش به آمریکا با وزیر خارجه این کشور دیدار و در خصوص تحولات اوضاع فلسطین گفتگو کرد.

به نقل از خبرگزاری فلسطین، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در این دیدار رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا را در جریان اوضاع فلسطین قرار داد.

بنا بر اعلام تشکیلات خودگردان، طرفین درباره اقدامات لازم برای پیشبرد روند صلح و روابط دوجانبه میان دو کشور و برخی مسائل سیاسی مهم گفتگو کردند.

دیدار محمود عباس با وزیرخارجه آمریکا

پیش از این دیدار، نشستی میان عباس و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید برگزار شد.

عباس و ترامپ در این نشست راه‌های پیشبرد روند صلح و گسترش روابط دوجانبه و موضوع حمایت اقتصادی و مالی آمریکا از تشکیلات خودگردان فلسطین و حمایت از بخش خصوصی را مورد بررسی قرار دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار محمود عباس با وزیرخارجه آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..