تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام ویژه یک مدافع خارجی به پرسپولیسی ها با 6 قلب قرمز +عکس

پیام ویژه یک مدافع خارجی به پرسپولیسی ها با 6 قلب قرمز +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعد ناطق مدافع ملی پوش عراقی که از مدت ها قبل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود در روزهای گذشته با شایعاتی پیرامون پیوستن به باشگاه های حاشیه خلیج فارس روبرو شد تا جایی که برخی محافل خبری از عقد قرارداد رسمی او با تیمی از قطر و امارات خبر دادند.

 همین شایعات باعث شد تا این بازیکن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود تمامی شایعات را تکذیب کند.

 نکته جالب این که صفحه سعد ناطق در اینستاگرام با درج 6 قلب قرمز باعث شد تا گمانه زنی ها در خصوص پیوستن او به قهرمان ایران بیشتر از گذشته شود. بازیکنی که در زمستان فاصله چندانی با سرخپوش شدن نداشت و حالا در صدر فهرست خریدهای برانکو قرار دارد.  

پیام ویژه یک مدافع خارجی به پرسپولیسی ها با 6 قلب قرمز +عکس

در همین حال رسانه های قطری از پیشنهاد وسوسه کننده باشگاه تازه صعود کره به لیگ ستارگان قطر در راه جذب این مدافع عراقی خبر دادند. روزنامه الرایه با بیان این که المرخیه سرمایه گذاری زیادی برای تقویت تیم در تابستان خواهد داشت از سعد ناطق عراقی به عنوان یکی از بازیکنانی نام برد که می تواند با قراردادی نجومی پیراهن المریخیه را در فصل آینده لیگ ستارگان قطر برتن کند.

پیام ویژه یک مدافع خارجی به پرسپولیسی ها با 6 قلب قرمز +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام ویژه یک مدافع خارجی به پرسپولیسی ها با 6 قلب قرمز +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..