تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناصب مدیریتی نعمتی الهی است/ مراقب باشیم کفران نکنیم

ایشان در این جلسه فرموده بودند: قدرت و توانایی مدیریّت و احراز مناصب مدیریّتی یک نعمت است.

صفحه اینستاگرام منتسب به مقام معظم رهبری نوشت:

"انتشار برای نخستین‌بار‌؛مناصب مدیریتی نعمتی الهی است؛ مراقب باشیم کفران نکنیم‌.‌
رهبر انقلاب در جلسه درس خارج فقه دهم اردیبهشت۹۶: قدرت و توانایی مدیریّت و احراز مناصب مدیریّتی یک نعمت است؛ یک روزی بود که ما و شما باید همین‌طور در جریان تصمیم مدیران جامعه ــ که به دشمنان دین و دشمنان کشور وابسته بودند ــ حرکت میکردیم، بدون اینکه اختیاری داشته باشیم؛ امروز، بسیاری از خود ما جزو مدیران کشور هستیم ــ در هر بخشی که هستیم، در هر حدّی که هستیم ــ و قدرت ایجاد مسیر، تغییر مسیر، تصحیح مسیر را خدای متعال به ما داده است؛ خب این یک نعمت است.‌ این نعمت را چه‌جور مصرف میکنیم؟‌اگر در جهت خدمت به مردم و هدایت جامعه به آن سمتی که مطلوب دین خدا است این مدیریّت به‎کار رفت، خب این شکر نعمت است‌. اگر چنانچه در این جهت به‌کار نرفت، معطّل ماند یا عکسش به‌کار رفت، این کفر نعمت است.‌گاهی این کفران نعمتها، به‌حدّی است که قابل جبران هم نیست. ۹۶/۲/۱۰."

مناصب مدیریتی نعمتی الهی است؛ مراقب باشیم کفران نکنیم انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناصب مدیریتی نعمتی الهی است/ مراقب باشیم کفران نکنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..