تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی نوزادی با دو سر و سه دست+تصاویر (+ ۱۸)

نوزاد دو سر و سه دست جراحی شد+تصاویر (+ ۱۸)به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،عدم تغذیه کافی و مناسب مادر هندی باردار و اختلالات عجیب حاصل از آن، کار دست نوزاد بیچاره داد و با یک سر اضافه بر روی شکم و یک دست اضافه به دنیا آمد اما تیم مجرب و حرفه ای پزشکی بیمارستان به خوبی از پس عمل جراحی بسیار مشکل و حساس آن برآمدند و پس از 4 ساعت تلاش بی وقفه موفق شدند زائده ها را از بدن او جدا و سلامتی را به این نوزاد بازگردانند.

پزشکان وقتی علت بوجود آمدن این مشکل را برای نوزاد متوجه شدند،قصد شکایت از پدر او برای عدم تامین مواد غذایی لازم در دوران بارداری همسرش داشتند اما پس از اینکه به فقر مالی این مرد پی بردند، از شکایت خود صرف نظر کردند.

گفتنی است که از این اختلال در حرفه پزشکی با عنوان «دوقلو های انگلی»  نام برده می شود که معمولا احتمال زنده ماندن نوزاد در این حالت فوق العاده کم است اما خوشبختانه این کودک به زودی از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

نوزاد دو سر و سه دست جراحی شد نوزاد دو سر و سه دست جراحی شد+تصاویر نوزاد دو سر و سه دست جراحی شد+تصاویر جراحی نوزادی با دو سر و سه دست+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی نوزادی با دو سر و سه دست+تصاویر (+ ۱۸)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..