تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش محسن رضایی به حادثه انفجار معدن آزادشهر

واکنش محسن رضایی به حادثه انفجار معدنبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر روز چهارشنبه 13 اردیبهشت حدود ساعت 12 ظهر انفجاری شدید در معدن زغال سنگ آزادشهر در استان گلستان  رخ داد که موجب تخریب بخشی از این معدن شد که متاسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل های معدن محبوس شده اند. جان باختن تعدادی از کارگران معدن زغال سنگ شهرستان آزادشهر نیز قطعی شده است.

بعد از این اتفاق سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار تصویری از چند تن از معدن کاران معدن زغال سنگ گلستان، در صفحه اینستاگرامش، حادثه فوق را بر اثر بی مبالاتی کسانی دانست که نسبت به جان و مال مردم بی توجه هستند.


محسن رضایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"روز عزا يك روز پس از روز كارگر، در اعماق زمين، راه بر نفس كارگران بسته شد؛ كارگران زحمت كشي كه با درآمد پايين و در شرايط خطرناك به كار مشغولند . ماه‌ها حقوق آن‌ها عقب‌افتاده و با قرض امرار معاش می‌کنند. بی‌توجهی و بي مبالاتي نسبت به جان و مال مردم از حالت عادي خارج‌شده است.
 
خسارات ناشي از آتش‌سوزی، تصادفات، سيل و ريز گردها نشان می‌دهد جان و مال مردم كه اساسی‌ترین حقوق يك جامعه است، هنوز بهاي لازم را پيدا نكرده است.
 
به گفته يكی از كارگران، روز گذشته بوی گاز در معدن استشمام می‎شد و این موضوع به مسئولان توضیح داده‌شده بود؛ ولی در محل کارگاه حتي یک دستگاه ساده برای سنجش گاز معدن وجود نداشت."

واکنش محسن رضایی به حادثه انفجار معدن انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش محسن رضایی به حادثه انفجار معدن آزادشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..