تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفاوت‌های دونالد ترامپ با رؤسای جمهور دیگر +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور جنجالی آمریکا در صد روزی که سکان هدایت آمریکا را به دست گرفته مابین سفرهای هفتگی‌اش به تفرجگاه مارآلاگو در فلوریدا، با اتفاقات کم و بیش زیادی روبرو بوده است؛ استعفای مایکل فلین، مشاور امنیتی ترامپ که بدون اطلاع وی با سازمان اطلاعات روسیه دیدار داشت؛ بی‌نتیجه بودن توقف طرح اوباماکِر پس از مخالفت کنگره با آن و اقدام نظامی علیه پایگاه هوایی سوریه که با مخالفت‌های زیادی روبرو شد، به‌نظر روزهای پرتنشی را برای رئیس جمهور آمریکا ایجاد کرده است.

فارغ از تمام این اتفاقات، تصاویری از دونالد ترامپ وجود دارد که تفاوت نوع رفتار وی را با روسای جمهور دیگر کشورها نشان می‌دهد. 

دست دادن و استقبال از مقامات بلندپایه

ترامپ  ترامپ  ترامپ   ترامپ

رفتار او در برخورد با کودکان

ترامپ  ترامپ  ترامپ 

احترامی که برای همسرش در اولین روز ورود به کاخ سفید قائل بود.

ترامپ  ترامپ 

تفاوت او و رؤسای جمهور دیگر هنگام پیاده شدن از هواپیما در سفرهای رسمی

رفتار متفاوت دونالد ترامپ و رؤسای جمهور دیگر در چند عکس  ترامپ 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفاوت‌های دونالد ترامپ با رؤسای جمهور دیگر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..