تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک چهارم از جمعیت جهان عضو فعال فیسبوک هستند

جدیدترین آمار فیسبوک نشان از این دارد که تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی این کمپانی به مرز دو میلیارد نفر رسیده است.

فیسبوک گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد که بر اساس آن، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان موفق شده است با رشد ۴۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، درآمد ۸ میلیارد دلاری به جیب بزند. همچنین فیسبوک موفق شده است میزان سود خود را با ۷۶ درصد افزایش به ۳ میلیارد دلار افزایش دهد.

اما نکته‌ای که فیسبوک طی ارائه‌ی گزارش مالی خود به آن اشاره کرد، رسیدن تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی به بیش از ۱.۹۴ میلیارد نفر تا پایان ماه مارس است. تعداد کاربران فعال ماهیانه‌ی فیسبوک در مقایسه با زمستان ۲۰۱۶، رشدی ۱۷ درصدی دارد. با احتساب جمعیت ۷.۶ میلیارد نفری کره‌ی زمین، می‌توان چنین نتیجه گرفت که بیش از یک‌چهارم جمعیت حال حاضر دنیا جزو کاربران فعال ماهیانه‌ی فیسبوک هستند. با توجه به اینکه بخش بزرگی از درآمد تبلیغاتی فیسبوک از طریق تبلیغات در موبایل به دست آمده است؛ می‌توان موبایل را اصلی‌ترین راه دسترسی به فیسبوک توسط کاربرانش عنوان کرد.

البته نتایج درخشان در فصل اول سال جاری را نمی‌توان به‌منزله‌ی نبود چالش برای فیسبوک دانست. با توجه به رشد خارق‌العاده‌ی سوددهی و درآمد کمپانی، بسیاری از سهامداران نگران ادامه‌ی این روند رشد هستند. همچنین با توجه به جمعیت بالای کاربران فیسبوک، این شبکه‌ی اجتماعی باید کنترل خود بر محتوا را بیش از پیش افزایش دهد تا از این طریق، علاوه بر جلوگیری از انتشار اخبار کذب و نادرست، محتوای غیراخلاقی و ناراحت‌کننده را نیز از شبکه‌ی خود دور کند.

فیسبوک در راستای یافتن کانال‌های بیشتر به‌منظور درآمدزایی و تداوم رشد، بخش زیادی از بودجه‌ی خود را به تحقیقات و توسعه اختصاص می‌دهد؛ به‌طوری‌که بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این کمپانی طی سه‌ماهه‌ی زمستان نزدیک به ۱.۱۶ میلیارد دلار در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک چهارم از جمعیت جهان عضو فعال فیسبوک هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..