تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از سرگیری مذاکرات 3 جانبه روسیه، ترکیه و ایران

کد خبر: ۵۲۵۳۳۳

۷۶۶  بازدید

منابع خبری روسیه از آغاز مجدد مذاکرات سه‌جانبه میان روسیه، ترکیه و ایران امروز در حاشیه مذاکرات صلح سوریه در آستانه خبر دادند.

خبرگزاری فارس: یک منبع نزدیک به مذاکرات آستانه امروز پنج شنبه اعلام کرد که نمایندگان کشورهای روسیه، ترکیه و ایران مذاکرات سه‌جانبه خود را درباره سوریه در استانه از سرگرفته‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، دور چهارم مذاکرات آستانه از دیروز (چهارشنبه 13 اردبیهشت‌ماه) در پایتخت قزاقستان آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، هیأت نمایندگی روسیه به ریاست «الکساندر لاورنتیوف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور سوریه، هیأت نمایندگی ترکیه به ریاست «سادات اونال» دستیار معاون وزیر خارجه ترکیه در امور خاورمیانه و آفریقا و هیأت نمایندگی ایران نیز به ریاست «حسین جابری انصاری» معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه ایران در این مذاکرات شرکت کرده‌اند.

آلکساندر لاورنتیوف، مذاکره‌کننده روسیه روز چهارشنبه از مذاکره این کشور با ترکیه و ایران برای تفاهم بر سر ایجاد چهار منطقه عاری از تنش در سوریه خبر داده بود.

به گزارش رویترز، وی در جمع خبرنگاران گفت: «اینها مناطقی هستند که شدیدترین درگیری‌ها در آنها بین نیروهای دولت، نیروهای جبهه‌النصره و معارضان میانه‌رو در جریان است.»

وی گفته بود که این سند هنوز در حال تدوین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از سرگیری مذاکرات 3 جانبه روسیه، ترکیه و ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..