تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر ملکه انگلیس اعلام بازنشستگی کرد

کد خبر: ۵۲۵۳۳۲

۷۶۰  بازدید

همسر ملکه انگلیس در سن 95 سالگی اعلام کرد از ماه سپتامبر آینده از کلیه مسئولیت‌هایش کناره‌گیری کرده و بازنشسته می‌شود.

خبرگزاری فارس: پرنس فیلیپ همسر ملکه بریتانیا از ماه سپتامبر 2017 تمامی وظایف خود را کنار گذاشته و بازنشسته می‌شود.

به نوشته روزنامه دیلی میل، کاخ باکینگهام خبر داد همسر ملکه بریتانیا در سن 95 سالگی از تمامی وظایف و مسئولیت‌هایش کناره‌گیری می‌کند.

روز پنج‌شنبه (امروز) جلسه اضطراری با حضور تمامی کارکنان و خدمه خاندان سلطنتی از سراسر بریتانیا تشکیل شد که در آن جلسه اعلام شده است از امروز دوک ادینبرگ بازنشسته می‌شود.

بعد از اعلام برگزاری جلسه اضطراری روز پنج شنبه، گمانه‌زنی‌هایی درباره سلامت جسمی ملکه و همسرش منتشر شد که کاخ باکینگهام تمامی آن حدس و گمان‌ها را رد کرده و گفت بعد از اتمام جلسه، دولت دلیل تشکیل آن را منتشر می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر ملکه انگلیس اعلام بازنشستگی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..