تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس یادگاری چند ماه پیش کارگران معدن زمستان یورت

عکس یادگاری چند ماه پیش کارگران معدن زمستان یورتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر روز چهارشنبه 13 اردیبهشت حدود ساعت 12 ظهر انفجاری شدید در معدن ذغال سنگ آزادشهر در استان گلستان  رخ داد که موجب تخریب بخشی از این معدن شد که متاسفانه تعدادی از کارگران مشغول به کار در آن مجروح و تعداد زیادی در تونل های معدن محبوس شده اند. جان باختن تعدادی از کارگران معدن زغال سنگ شهرستان آزادشهر نیز قطعی شده است.

در همین راستا تصویری از کارگران این معدن که چند ماه پیش به یادگار گرفته شده بود در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس یادگاری چند ماه پیش کارگران معدن زمستان یورت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس یادگاری چند ماه پیش کارگران معدن زمستان یورت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..