تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر 5 ساله هندی عروس شد! + فیلم

دختر 5 ساله هندی عروس شد!!!+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسم و رسومات عجیب در مرکز هند یک دختر بچه 5 ساله را پای سفره عقد کشاند. ازدواجی نامتعارف که صدای مخالفان زیادی را بلند و برگزاری مراسم را با مشکل روبرو کرد.

در حالی که این دو کودک برای انجام عبادت روبروی محراب ایستاده بودند جمعیت مخالف مانع ادامه مراسم شده و پدر و مادر مجبور شدند عروس کوچک را از محل دور کنند.

  پس از بررسی های نیروهای امدادی مشخص شد که این فامیل به تازگی یکی از اعضای خود را از دست داده و حالا بنا به رسم و رسومات باید جشن یا رویدادی فرخنده در آنها صورت بگیرد تا نحسی مرگ از بین آنها پاک شود. مشاوران با دادن راهنمایی های لازم پیگیر این موضوع شدند.

 گفتنی است؛ ازدواج در سن غیر قانونی مدتی است که به یک مشکل عجیب در هندوستان تبدیل شده است، چندی پیش دختر 14 ساله ای مجبور به ازدواج با مردی که 4 برابر خود سن داشت شد. به گفته فعالان حقوق بشر تنها در سال گذشته 25 مورد از ازدواج زیر سن قانونی در حیدرآباد هندوستان گزارش شد. این در صورتی است که موارد گزارش نشده رقمی بسیار بیشتر دارد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر 5 ساله هندی عروس شد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..