تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون‌های عرضه نشده، دلیل اصلی کاهش فروش این روزهایِ اپل

آیفون‌های عرضه نشده، دلیل اصلی کاهش فروش این روزهایِ اپل

به گزارش خبرآنلاین، میزان فروش آیفون در فصل دوم سال مالی خود، منتهی به پایان آوریل 2017 به رقم 50.76 میلیون گوشی رسید که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن 51.19 میلیون گوشی بود که پس از انتشار این گزارش سهام اپل با 1.9 درصد افت به 144.65 دلار در هر سهم رسید.

هرچند کاهش فروش کمتر از دو درصد بوده است و حتی سود خالص به 11.03 میلیارد دلار افزایش پیداکرده (2.10 دلار در هر سهم که اپل 13 دلار روی گوشی‌های خود کشیده تا با گران‌تر فروختن جبران کاهش فروش را کند) اما این روزها مردم برای خرید آیفون رغبت کمی نشان می‌دهند چراکه منتظر مدل‌های جدید هستند و همین امر باعث نگرانی مدیران از آینده فروش‌های این کمپانی در ماه‌های آینده و قبل از عرضه آیفون‌های جدید شده است.

به همین خاطر دیروز تحلیلگر موسسه JPMorgan گفت اپل قبل از سپتامبر آیفون 8 را رونمایی می‌کند تا جلوی کاهش فروش خود را بگیرد.

اما آیفون 7 اس و 7 اس پلاس در سپتامبر رونمایی می‌شود و به دلیل داشتن قابلیت‌هایی مانند شارژ بی‌سیم و نمایشگر خمیده باعث شده است تا مردم از خرید آیفون‌های موجود در بازار خودداری کنند.

اپل برای فصل مالی جاری فروش 43.5 میلیارد دلاری را پیش‌بینی کرده که با رقم 45.60 میلیارد دلاری قبلی فاصله دارد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون‌های عرضه نشده، دلیل اصلی کاهش فروش این روزهایِ اپل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..