تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناظره پر تنش دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه

در حالی که چهار روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه باقی مانده است، مناظره تلویزیونی شب گذشته امانوئل مکرون و مارین لوپن به شدت مورد استقبال قرار گرفت. 

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در طول این مناظره بارها یکدیگر را با عناوین گوناگون متهم کردند.  مارین لوپن، نامزد حزب جبهه ملی به شدت رقیب خود را مورد حمله قرار داد و مکرون را وارث دوران ریاست جمهوری اولاند و محصول خالص سیستم دانست.

لوپن در این مناظره گفت مکرون نامزد سیستم جهانی شدن، ناامنی و وحشی گری اجتماعی است.

اتهامات لوپن به اندازه ای سنگین بود که مکرون ترجیح داد با شوخ طبعی به آن پاسخ دهد. 

مناظره پر تنش دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه/ انگشت اتهام لوپن و مکرون به سوی یکدیگر

امانوئل مکرون نیز گفت: شما نشان داده اید به هرحال نامزد زرنگی نیستید. از این نمایش خوب شما قدردانی می کنم. من انتظار دیگری هم نداشتم.

این مناظره بیش از دو ساعته به مبارزه میان مکرون و لوپن تبدیل شد. دو نامزد در مورد اقتصاد و آینده کشور، جایگاه فرانسه در اروپا و مسائل اجتماعی به شدت اختلاف نظر داشتند.  مارین لوپن تاکید کرد کرد صورتی که رییس جمهور شود واحد پول سابق فرانسه به طور قطع بار دیگر به کار گرفته خواهد شد. لوپن در حوزه مبارزه با تروریسم نیز بر طرح نظارت شدید بر مرزها و کنترل مهاجرت تاکید کرد. وی همچنین خواستار لغو ملیت فرانسوی افراد دو ملیتی متهم به فعالیت تروریستی شد.  امانوئل مکرون، رهبر حزب «در حرکت» که طبق نظرسنجی ها پیروز انتخابات است نیز تاکید کرد مبارزه با تروریسم از اولویت های وی خواهد بود اما رویکرد وی با لوپن متفاوت خواهد بود. 

آخرین مناظره نامزدهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شب گذشته در فضایی پر از درگیر لفظی به پایان رسید.

لوپن پیش از پایان این مناظره مکرون را اقتصاددانی توصیف کرد که به جای ارائه راهکار برای حل مسائل کلیدی کشور مانند بیکاری و مبارزه با تروریسم مدام لبخند میزند و مکرون نیز او را به "مزخرف گویی" در مسائل اقتصادی متهم کرد.

دور پایانی انتخابات فرانسه یکشنبه هفته بعد برگزار میشود. طبق آخرین نظرسنجی ها، شانس پیروزی مکرون و لوپن 60 به 40 است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناظره پر تنش دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..