تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سواحل و دریا‌ها بایداز هر نوع آسیبی حفظ شود

در همین راستا ابتکار پستی را  در صفحه اینستاگرامش منتشر و وبه نگاه جامع به حوزه و تدوین برنامه هایی فراگیر و بین بخشی در این حوزه
تاکید رد.

ابتکار نوشت:

"دیروز در نشست با مدیران ارشد ارگان‌های دریایی کشور تاکید کردم:

معرفی سواحل پاک و سالم با هدف توسعه گردشگری، ایجاد اطمینان برای مردم در خصوص رعایت حداقل استانداردهای محیط زیستی در سواحل دارای پرچم آبی و تشویق مسئولان و مردم به پاک نگاه داشتن سواحل در دست اقدام است و البته همه ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در این زمینه همکاری کنند.
سواحل و دریا‌ها از جمله منافع ملی است که باید با دقت و جدیت از هر نوع آسیبی حفظ شود و اجرای طرح‌های آمایش در تمامی طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی سواحل و بنادر و جزایر کشور همچون مکران باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد چالش‌های سواحل شمالی کشور به ویژه سواحل استان مازندران در سایر نقاط کشور نباشیم.ایران با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت هایش در منطقه باید کنوانسیون‌های منطقه‌ای را با جدیت دنبال کند و هیچ کشوری به اندازه ایران از اجرایی شدن این پروتکل‌ها و کنوانسیون‌ها منتفع نخواهد شد. سالم بودن سواحل و دریا برای ایران به دلیل جمعیت فراوان ساکن در سواحل و خط طولی بلند ساحلی بسیار حیاتی است."  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سواحل و دریا‌ها بایداز هر نوع آسیبی حفظ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..