تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فداکاری باورنکردنی عابران در نجات مرد جوان در حین خودکشی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است فداکاری عابران عبوری در نجات جان یک مرد جوان را در شمال لندن نشان می دهد. این تصاویر تعدادی از عابران عبوری را نشان می دهد که در حالی که گردن، پاها و کمر  این مرد جوان را با دست و طناب به مدت 2 ساعت  گرفته بودند تلاش می کنند تا مانع خودکشی وی شوند. فداکاری باورنکردنی عابران در نجات مرد جوان در حین خودکشی + تصاویر 

در حالی که تعداد اندکی از مردم در زیر پل عابر حضور داشتند  برخی دیگر نیز با کمک تلفن های هوشمند خود از این صحنه فیلم و عکس تهیه کردند. این حادثه باعث شد تا خیابان منتهی به این پل عابر برای چند ساعت توسط پلیس لندن بسته شود. سرانجام نیروهای آتشنشانی با کمک یک بالابر هیدرولیک این مرد را به پایین پل عابر منتقل و از خودکشی وی جلوگیری کردند.

" نیگل هووارد " یکی از شاهدان عینی در این خصوص گفت: " عده زیادی از مردم تلاش کردند تا مانع خودکشی این مرد جوان شوند. برخی هم دچار شوک شده بودند و هراسان به این صحنه نگاه می کردند. سرانجام با کمک آتشنشانان، پلیس و اورژانس این مرد جوان نجات یافت."

گفتنی است؛ بنا به گفته سخنگوی پلیس لندن این مرد جوان دارای مشکل روانی بوده است.

فداکاری باورنکردنی عابران در نجات مرد جوان در حین خودکشی + تصاویر 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فداکاری باورنکردنی عابران در نجات مرد جوان در حین خودکشی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..