تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص بودجه ناچیز برای خرید وسایل کمک توانبخشی/ طراحی سامانه ثبت نیازمندی استان ها به وسایل توانبخشی

نحوی نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بودجه کم خرید وسایل کمک توانبخشی/ تهیه سامانه ثبت نیازمندی استان ها به وسایل توانبخشیحسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارایه خدمات و وسایل توانبخشی به معلولان اظهار داشت: تهیه و ارایه خدمات و وسایل توانبخشی به معلولان یک طرح قدیمی است که از 2 سال گذشته دچار تحول شده و خدمات به صورت بهینه به معلولان ارایه می‌شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات موجود، ما در ارایه خدمات دچار عقب ماندگی هستیم و همیشه بودجه در نظر گرفته شده در این بخش یک سوم بودجه مورد نیاز است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی بیان داشت: سامانه ای طراحی کرده ایم تا نیازهای تمام استان‌ها به وسایل کمک توانبخشی ثبت شود و اگر قرار باشد بودجه ای در این زمینه به استان ها اختصاص داده شود، با برنامه ریزی و درست صورت گیرد.

نحوی نژاد تاکید کرد: در تهیه وسایل کمک توانبخشی سعی کردیم تا افراد و دستگاه هایی مانند مجلس و دولت را که در امور بودجه ای دخیل هستند را نسبت به لزوم وجود وسایل توانبخشی برای معلولان و سالمندان آگاه کنیم و در این زمینه بودجه این بخش در سال 94 نسبت به سال 95، 60 درصد و بودجه سال 96 نسبت به سال 94، صد در صد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به منظور تهیه بهترین وسایل توانبخشی عرصه ای را ایجاد کردیم تا تولیدکنندگان و واردکنندگان این حوزه شناسنامه دار شوند و محصولات این شرکت ها در سال 94 و 95 در قالب نمایشگاهی به نمایش در آمد و همچنین تیمی از کارشناسان را به چند کشور اعزام کردیم تا با آخرین دستاوردهای روز برای معلولان آشنا شوند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: در سال 96 ردیف بودجه تهیه و خرید وسایل کمک توانبخشی جدا شده است تا پرداخت آن مشمول مرور زمان نشود.

نحوی نژاد ادامه داد: بعد از تحویل وسایل کمک توانبخشی به معلولان و سالمندان باید فرم رضایت مندی به صورت آنلاین در سایت ثبت شود تا میزان رضایتمندی از وسایل ارایه شده، مشخص شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص بودجه ناچیز برای خرید وسایل کمک توانبخشی/ طراحی سامانه ثبت نیازمندی استان ها به وسایل توانبخشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..