تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران حرکت خودروها را کند کرد

کد خبر: ۵۲۵۲۴۳

۱۴۵  بازدید

بر اساس آخرین اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر چالوس در مقاطع پل کلاک،پورکان، گچسر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و حرکت با میانگین سرعت 57 کیلومتر است.

خبرگزاری میزان: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مسیر آزادراه کرج_تهران کیلومتر 25 حرکت خودروها با میانگین سرعت 60 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1692 خودرو است.

مسیر چالوس در مقطع آزادراه تهران -کرج پل کلاک با ترافیک نیمه سنگین با میانگین سرعت 77 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 1313 خودرو در ساعت گزارش شده است.
 
در مقطع کرج - چالوس مقطع پوركان حرکت خودروها به کندی و با سرعت 49 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 198 خودرو اعلام شده است.          
 
در مقطع کرج - چالوس مقطع گچسر ترافیک نیمه سنگین و با میانگین سرعت 49 کیلومتر بر ساعت و تردد 175 خودرو گزارش شده است.
 
مقطع کرج - چالوس (بيلقان) در این مسیر شاهد حرکت خودروها با سرعت 58 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 197 خودرو اعلام شده است.
 
همچنین در همین مسیر در مقطع سد کرج، بدون ترافیک با سرعت 50 کیلومتر بر ساعت و میانگین تردد 178 خودرو گزارش شده است.
 
مقطع کرج - چالوس (کندوان) اطلاعاتی گزارش نشده است.

در مسیرهای بلعکس نیز شرایط مشابه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران حرکت خودروها را کند کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..