تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهبران اسیر گروههای فلسطینی به اعتصاب غذا می پیوندند

به گزارش افکارنیوز،

 «عیسی قراقع» رئیس هیات امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز چهارشنبه اعلام کرد که ۵۰ نفر از رهبران جنبش های فلسطینی که دربند زندان های رژیم صهیونیستی هستند از روز پنج شنبه به اعتصاب غذای اسرای فلسطینی خواهند پیوست.

قراقع در کنفرانسی خبری در رام الله گفت: ۵۰ اسیر فلسطینی از پنج شنبه اعتصاب غذای خود را آغاز می کنند که از جمله آنها می توان به «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی و رهبرانی از حماس، جهاد اسلامی و جبهه دموکراتیک اشاره کرد.

وی همچنین افزود که از جمله اسرای فلسطینی که به اعتصاب غذا خواهند پیوست «نائل البرغوثی» است که ۲۷ سال در زندان های رژیم صهیونیستی دربند بوده و در سال ۲۰۱۱ در چارچوب تبادل «شالیط» از زندان آزاد شد و مجددا در سال ۲۰۱۴ بازداشت گردید.

گفتنی است، اعتصاب غذای سراسری اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی هفدهمین روز خود را پشت سر گذاشت و نزدیک به ۲۰۰۰ اسیر فلسطینی برای رسیدن به حقوق و خواسته هایشان دست به اعتصاب غذا زده اند.

شب سه شنبه هم گردان های القسام فلسطین به رژیم صهیونیستی ۲۴ ساعت مهلت داد تا به مطالبات اسرای فلسطینی دربند این رژیم پاسخ مثبت دهد.

حدود ۲ هزار اسیر فلسطینی از روز ۱۷ آوریل به مناسبت روز اسیر فلسطینی در زندان های اسرائیل دست به اعتصاب غذا زده اند.

۷۰۰۰ فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی اسیر هستند: ۳۳۰ نفر از اسرا ساکن نوار غزه، ۶۸۰ نفر ساکن قدس و فلسطین اشغالی ۱۹۴۸، ۶۰۰۰ اسیر ساکن کرانه باختری، ۳۴ اسیر از کشورهای مختلف عربی و ۲ اسیر از بلندی های اشغالی جولان هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهبران اسیر گروههای فلسطینی به اعتصاب غذا می پیوندند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..