تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدیوی سرفیس لپ تاپ با دو یو اس‌ بی نوع سی منتشر شد

ویدیویی منتشر شده است که در آن نمونه‌ی اولیه‌ی سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت مجهز به دو پورت USB Type C مشاهده می‌شود.

روز گذشته سرفیس لپ‌تاپ مایکروسافت معرفی شد که خود را برای رقابت با کروم‌بوک‌های گوگل آماده می‌کند. لپ‌تاپ مایکروسافت محصولی است که از ویندوز 10 اس بهره می‌برد و تنها قادر به اجرای اپلیکیشن‌های دانلودشده از ویندوز استور است. این دستگاه که با اهداف آموزشی معرفی شده، طراحی زیبایی دارد و به سخت‌افزار توانمندی نیز مجهز شده است. اما تعداد پورت‌های در نظر گرفته‌شده برای سرفیس لپ‌تاپ ناامیدکننده است.

به نظر می‌رسد ردموندی‌ها در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که تنها از پورت‌های یو‌اس‌بی ۳.۰، مینی دیسپلی پورت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون-میکروفن روی لپ‌تاپ جدید خود بهره بگیرند. اما وب‌سایت The Verge، ویدیویی تبلیغاتی از مراحل ساخت این دستگاه توسط مایکروسافت منتشر کرده است که به‌وضوح می‌توان نمونه‌ای از سرفیس لپ‌تاپ با دو پورت یو‌اس‌بی نوع سی مشاهده کرد. این دو پورت جایی قرار گرفته‌اند که اکنون کانکتور شارژر تعبیه شده است.

سرفیس لپ تاپ

بهره‌گیری از پورت یواس‌بی نوع سی کم‌کم در بین محصولات مختلف به امری رایج تبدیل شده است و حتی در بسیاری از گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های دوکاره‌ی ارزان‌قیمت نیز می‌توان این خروجی را مشاهده کرد. اما بسیاری از کاربران و کارشناسان از اینکه سرفیس لپ‌تاپ - که با کدنام Lynx توسعه یافته است - به پورت یواس‌بی نوع سی مجهز نیست، شگفت‌زده شده‌اند؛ چرا که بسیاری از دستگاه‌های دیگر از این خروجی پشتیبانی می‌کنند.

البته ردموندی‌ها نبود تقاضا برای پورت یو‌اس‌بی نوع سی در بازار هدف خود را دلیل چنین تصمیمی اعلام کرده‌اند؛ اما باید این نکته را در نظر داشت که کمپانی‌های دیگر برای همین بازار هدف - که بیشتر تمرکز آن بر کاربران در مقاطع بالای تحصیلی است - محصولاتی با پورت یو‌اس‌بی نوع سی عرضه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد دلیل مایکروسافت نمی‌تواند خیلی منطقی باشد؛ چرا که می‌توانست به‌راحتی مانند محصولاتی چون اسپکتر ایکس 360 اچ‌پی و مک‌بوک اپل، از پورت USB Type C برای تمامی کارها از جمله شارژ کردن دستگاه استفاده کند. سرفیس‌ لپ‌تاپ از همان شارژر سرفیس پرو 4 بهره می‌برد.

نظر شما درباره این تصمیم چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدیوی سرفیس لپ تاپ با دو یو اس‌ بی نوع سی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..