تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرکز اصلي شعب وصول مطالبات باشد

مدير ناحيه چهار موسسه اعتباري ثامن در بازديد از سرپرستي‌هاي آذربايجان غربي و شرقي گفت: دو اولويت اصلي ثامن در شرايط فعلي ،نقدينگي و وصول مطالبات است .

به گزارش شما نیوز: محمدعلي عسگري در جمع روساي شعب استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي اظهار کرد: تمرکز شعب بايد بر  وصول و کاهش مطالبات باشد.

وي بابيان اين که وصول مطالبات ، آزاد شدن وجوه قفل‌شده را امکان‌پذير مي‌کند اضافه کرد: بهترين گزينه موجود، وصول مطالبات معوق است به گفته او جذب منابع با نرخ بالا ، باعث افزايش هزينه‌ها و کاهش سود مي‌شود.

عسگري افزود:با تشکيل کميته هاي مطالباتي انتظار مي‌رود در پرونده‌هاي حقوقي و مطالباتي به يک نتيجه جامع برسيم.

مدير امور شعب ناحيه چهار گفت:همکاري و تعامل واحد پيگيري وصول مطالبات با وکلا و روساي شعب و بالعکس ،مي‌تواند در سرعت بخشيدن به وصول پرونده‌هاي حقوقي مؤثر باشد.

محمدعلي عسگري بابيان اينکه کنترل و نظارت علاوه بر ايجاد انگيزه موجب تقويت اعتماد مي‌شود، گفت: توجه به کنترل و نظارت تنها از جنبه حراستي و بازرسي نيست بلکه به‌منظور انجام صحيح امور و جلوگيري از بروز مشکلات احتمالي در شعب است.

منبع: روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرکز اصلي شعب وصول مطالبات باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..