تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراجعه بیش از 23 هزار مددجوی کمیته امداد به مراکز اقامتی در سال 96/تامین اعتبار یک میلیاردی برای پذیرش مددجویان

ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

مراجعه بیش از 23 هزار مددجوی کمیته امداد به مراکز اقامتی در سال 96/تامین اعتبار یک میلیاردی برای پذیرش مددجویان
محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:کمیته امداد به منظور رفاه حال مددجویان بیمار تحت پوشش این نهاد با 43 بیمارستان دولتی و 416 مرکز درمانی قرارداد دارد که در حال حاضر یک هزار و 500 بیمار صعب‌العلاج و خاص شامل بیماران دیالیز، پیوند کلیه، تالاسمی، ام اس و هموفیلی را شامل می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال 96 تاکنون بیش از 23 هزار و 197مددجوی بیمار تحت پوشش کمیته امداد از سراسر کشور برای ادامه معالجات به مراکز اقامتی استان تهران مراجعه کرده‌اند، افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از 25 هزار مددجو برای ادامه درمان در مراکز اقامتگاهی استان تهران پذیرش شوند. 

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه در سال 95 بیش از 800 میلیون تومان در جهت فراهم کردن امکانات رفاهی، پذیرایی، ایاب و ذهاب برای مددجویان هزینه شده است، تأکید کرد: بسته های غذایی با توجه به بیماری هر فرد، علاوه بر پرداخت هزینه رفت و آمد بیماران به مراکز درمانی، در میان مددجویان توزیع می‌شود.

ولیئی در پایان گفت: برای سال 96 هم مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار به منظور پذیرایی،اقامت، ایاب و ذهاب مددجویان بیمار در مراکز اقامتی استان تهران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراجعه بیش از 23 هزار مددجوی کمیته امداد به مراکز اقامتی در سال 96/تامین اعتبار یک میلیاردی برای پذیرش مددجویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..