تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقام خونین خواستگار کینه‌جو از مادر و دختر/ دختر با ضربه گلوله از پای درآمد

انتقام خونین خواستگار کینه‌جو از مادر و دختر/ دختر با ضربه گلوله از پای درآمد

جامعه > حوادث - ایران نوشت:خواستگار کینه‌توز که از خانواده دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنیده بود غروب دوشنبه در یکی از خیابان‌های شهرستان اسلام‌آباد غرب، راه را بر این دختر و مادرش بست و هر دو را هدف گلوله قرار داد.

 ضارب که اشکان نام دارد چند بار به زن جوان ابراز علاقه کرده بود ولی او حاضر به ازدواج با این مرد نمی‌شد و سرانجام با جوان دیگری ازدواج کرد اما پس از مدتی این ازدواج به طلاق انجامید. پس از این جدایی، اشکان که در جریان قرار گرفته بود بار دیگر به ابراز علاقه به زن جوان پرداخت و به خواستگاری‌اش رفت و لی این بار هم با مخالفت خانواده او روبه‌رو شد که به همین خاطر کینه آنها را به دل گرفت.

مادر و دختر غروب دوشنبه هفته جاری در حال عبور از خیابان بودند که مقابل یک بانک در مرکز شهر رسیدند، همان موقع اشکان، راه‌شان را بست و ضمن ابراز علاقه به زن جوان تهدیدشان کرد که اگر به مخالفت‌شان ادامه دهند انتقام سختی از آنها خواهد گرفت، اما باز هم با مخالفت شدید مادر روبه‌رو شد. در این هنگام اشکان کلتی را که همراه داشت از میان لباس‌هایش بیرون کشید و با شلیک دو گلوله مادر و  دختر را هدف قرار داد.

در این جنایت دختر جوان کشته شد و مادرش که براثر اصابت گلوله بشدت مجروح شده بود نیمه‌جان بر زمین افتاد. عامل جنایت پس از این تیراندازی پا به فرار گذاشته بود که مأموران پلیس با ردیابی‌های تخصصی او را هنگام فرار با یک خودروی آژانس به محاصره درآورده و دستگیرش کردند.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقام خونین خواستگار کینه‌جو از مادر و دختر/ دختر با ضربه گلوله از پای درآمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..