تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پردازنده جدید کوآلکوم اسنپ دراگون ۶۶۰ برای گوشی‌های متوسط به بالا

پردازنده جدید کوآلکوم اسنپ دراگون ۶۶۰ برای گوشی‌های متوسط به بالا

به گزارش خبرآنلاین، این تراشه با معماری 14 نانومتری طراحی‌شده که روی گوشی‌های سطح متوسط به بالا نصب می‌شود.

گوشی جدید گلکسی C سامسونگ در کنار شائومی ردمی پرو 2، شائومی می مکس 2، اوپو R11، ویوو X9s و نوکیا 7 و 8 از این تراشه بهره‌مند می‌شوند.

اما آنچه در این تراشه جاسازی‌شده، 4 هسته از نوع کورتکس A73 با سرعت 2.3 گیگاهرتز برای کارهای سنگین و 4 هسته از نوع کورتکس A53 برای پردازش‌های سبک با سرعت 1.9 گیگاهرتز است.

گرافیک آدرنوی 512، مودم X10 LTE، فلش مموری UFS 2.1 و پشتیبانی از شارژ سریع 4.0 از دیگر مشخصات فنی این تراشه است که دو کانال رم DDR4 با 1866 مگاهرتز دارد.

در حال حاضر بهترین تراشه کوآلکوم اسنپ دراگون 835 با معماری 10 نانومتری است که روی اس 8 سامسونگ و اس 8 پلاس نصب‌شده و اچ تی سی یو 11 و وان پلاس 5 از آن بهره خواهند برد.

 5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پردازنده جدید کوآلکوم اسنپ دراگون ۶۶۰ برای گوشی‌های متوسط به بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..