تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ رقبایش را تهدید به مرگ کرده بود

به گزارش افکارنیوز،

 جیسون لئوپولد خبرنگار پایگاه BuzzFeed اعلام کرد که پیش از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 از چند کارمند سابق دفتر تحقیقات فدرال شنید که این دفتر بارها دونالد ترامپ را برای بازجویی از وی درباره فعالیت های شرکت هایش از دهه هشتاد تاکنون، احضار کرده است ولی کارمندان جزئیات بازجویی ها را فاش نکردند.

لئوپولد با استناد به قانون مبادلۀ آزادانۀ اطلاعات آمریکا از دفتر تحقیقات فدرال خواست که همۀ اسناد محرمانۀ مربوط به شرکت های ترامپ را فاش کند ولی خواسته اش پذیرفته نشد.

دفتر تحقیقات فدرال پس از شکایت لئوپولد به دستگاه قضایی مجبور به افشای ده ها سند شد ولی جزئیات مهم و همۀ اسامی موجود در بسیاری از این اسناد را حذف کرد.

در یکی از این اسناد آمده است: یک مرد شکایتی به دستگاه قضایی ارائه می دهد و در این شکایت آورده است که یک نفر که لهجۀ نیویورکی داشت، شبانگاه با وی تلفنی تماس می گیرد و تهدید می کند که اگر پای خود را از پروندۀ قضاییِ یکی از شرکت های دونالد ترامپ عقب نکشد ، زن و بچه هایش را از دست خواهد داد.

طبق گزارش دفتر تحقیقات فدرال؛ فرد نیویورکی در شبی از یک باجۀ تلفن عمومی آن مرد را تهدید کرده بود که ترامپ درهمان شب میهمان نمایش سالن تئاترِ مقابل آن باجۀ تلفن بود.

هر چند همۀ اسامی اسناد مذکور حذف شده است ولی خبرنگار BuzzFeed توانست هویت مرد شاکی را مشخص کند و این مرد همان وکیل سرمایه گذاران شرکت "Trump Entertainment Resorts" بود شرکتی که قمارخانه های زنجیزه ای را اداره می کرد ولی سرانجام ورشکست شد.

فرد شاکی می گوید که یکی از محافظان دونالد ترامپ وی و خانواده اش را تهدید به مرگ کرده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ رقبایش را تهدید به مرگ کرده بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..